onsdag 29 februari 2012

Tankar från sjukstugan

Den här veckan har jag varit sjuk. I en sån där fantastisk förkylning som jag brukar få, och som Hannes av någon anledning alltid verkar klara sig från. Men här ska inte klagas.

Idag har jag börjat få tillbaka lite av min energi, så jag har försökt börja ta tag i de lite mindre ansträngande sakerna här hemma. Som att vattna blommorna till exempel. Och de små fröna förstås. Planterade lite frön i helgen, så jag hoppas att vi ska få en fin liten odling på balkongen, som vi hade förra året. Än så länge ser det inte mycket ut för världen, men det blir nog bra i slutändan.

Tills vidare får ni hålla till godo med en bild på förra årets oregano, som blev rätt fin till slut.

Har kollat lite på jobb idag också. För nu är det bara runt två och en halv månad kvar tills jag är färdig. Vilket känns helt rubbat. Och lite bra också försås. Men ändå. Färdigutbildad?! När blev jag så vuxen?

Nu ska jag fortsätta storsatsa på att bli frisk, för till helgen ska vi på bröllop, och då går det ju inte för sig att vara sjuk!

1 kommentar:

  1. Gumman! Krya på dig! Jag hoppas du blir pigg till helgen.

    SvaraRadera