torsdag 27 oktober 2011

Drömhus

Sist min moster britt var nere här i kungälv bodde hon hos mina föräldrar. I deras kök hänger två tavlor som jag har gjort, en av de är ett litet hus i lima. Huset som också är på bild här tyckte britt om och uttryckte hon sig att de var hennes dröm hus pricis som hon ville ha det. 
I tisdags kväll ringde britt mig, hon var jätte glad och visste inte vad hon skulle säga. För att i söndags skickade jag en tavla till henne, nu hänger tavlan i hennes sovrum så att hon kan se de när hon vaknar och somnar.
Kul att kunna göra folk glada med spontana presenter.

2 kommentarer:

  1. Stämmer precis, jag blev jätteglad!!!! Och jag drömmer så gott om mitt lilla hus som hänger så fint över min säng(-: tack och tack Jenny och Hannes, vi ses till första advent/Kram moster

    SvaraRadera
  2. Gillar den bilden mycket! Har kommenterat den när jag var på besök hos mor & far.

    SvaraRadera